Jeg må sette mer pris på livet

Heisann mine kjære

 

Sorry for sen oppdatering idag, men jeg har vondt i sjela.

Du vet den følelsen når du våkner opp og har vondt i hele kroppen? Du har vondt i absolutt alle ledd, halsen, hode, du svetter ihjel men fryser også. Sånn hadde jeg det når jeg våknet opp idag, jeg tenkte kanskje det bare var fylla men neida. Jeg merket ganske for at dette er starten på influensa! Faen. Jeg er ikke klar for å bli syk nå, jeg har en del planer neste uke.

Jeg er alltid så redd når jeg er såpass syk også, jeg vet ikke hvorfor men hender jeg begynner å gråte osv. Kanskje jeg syntes synd på meg selv. Jeg pleier ikke bli syk så veldig ofte, men når jeg først blir syk så blir jeg det ganske heftig. Det er ikke noe mellomting på meg!

Når man ligger i senga å føler seg så sinnsykt dårlig som jeg gjør nå, får det meg til å tenke at jeg skal sette bedre pris på livet når jeg er frisk. Jeg håper jeg bare blir bedre nå, men med min flaks så har det vell nettopp startet og jeg er nok sengeliggende en uke.

Faen jeg hater det her, det er så vondt å være syk. Jeg har ikke orket å fjerne sminken eller noen ting fra Igår!
 

 

XOXO

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg