Slik så jeg ut igår

Heisann♡

God morgen, eller det er egentlig ikke en så god morgen. Jeg var ute igår som dere vet, vi hadde det kjempe koselig og møtte masse flotte nye mennesker! Men dagen derpå denne gang er ikke super. Det er den vell egentlig aldri, men nå er den helt på bunn. Jeg har såvidt sovet inatt, hehe vi ble liksom aldri ferdig med å feste så det ble veldig veldig sent! 
 

 Processed with VSCO with b1 preset

 Processed with VSCO with b5 preset

 Processed with VSCO with b5 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Jeg fikk dessverre ikke tatt så mange bilder ute på byen, tørr ikke ta med meg kamera ut. Men det ligger jo en del ute på snapchat, hehe. Mer enn det burde, men samma det. Er bare gøy!

Snapchat: isabelleeriksen

Vi snakkes folkens♡

 

XOXO

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg