Giveaway

Hei alle fine♡

Som dere vet har jeg fått en fantastisk fin klokke fra Daniel Wellington! Men jeg tenkte å gi den til en av dere. 
Jeg kommer til å ha en giveaway/konkurranse på min instagram profil en av de nærmeste dagene. Så hvis du har lyst til å vinne en klokke fra Daniel Wellington, må du delta på min instagram profil: isabelleeriksen_ 

Jeg har også en rabbattkode dere kan bruke slik at dere får 15% på alt som ligger på hjemmesiden til Daniel Wellington. Kode: ISABELLEDW ♡

 

XOXO

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg