Så jævlig turn on

Hey you guys♡

Jeg hadde jo for litt siden ett innlegg hvor jeg skrev hva jeg syntes er utrolig turn off hos menn. Du kan finne innlegget her.
Så nå skal jeg gjøre det motsatte, nemlig fortelle hva jeg mener er turn on!

 

1. Stil
Det er utrolig viktig med god stil. Det kan faktisk fortelle mye om deg som person, så kle deg fint! Og selvfølgelig med det du selv føler deg komfortabel og fin med.
 

2. Veltrent
Jeg vet ikke med dere, men jeg syntes ikke det er sexy med en slask som ikke orker noen ting! Også er det jo veldig sexy med muskler.
 

3. Selvtillit
Selvfølgelig ikke for masse, ett sted går grensa! Men når han har nok selvtillit til å ha den roen, kan gå med hode hevet uten å spørre om bekreftelse eller klage på ting ved seg selv.
 

4. Høyde
Dette er ikke så viktig for meg, men jeg må få kunne gå med så høye hæler jeg vil uten at jeg blir høyere, eller han skal klage og føle deg ukonfortabel.
 

5. Gentleman
Det er så koselig når han åpner døren for deg, spanderer på date, tar på deg jakken osv. Selvfølgelig ikke spandere for mye, jeg vil ikke føle meg avhengig av han heller.
 

6. Hygiene
Dette er faktisk svært viktig. Det skal syntes at han tar vare på seg selv og steller, fikser og pynter seg. Og kanskje litt ekstra for meg, hehe!
 

7. Utseende
Det er jo det første man legger merke til, så dette er viktig. Muskler, pent ansikt, fint smil og ett glimt i øye. Utseende kan selvfølgelig også lure og en kjekk mann kan bli en mindre kjekk mann om han oppfører seg som en totalt drittsekk, og omvendt!
 

8. Intelligent
Smarte gutter som ikke er redd for å vise det, mmm!
 

9. Viser interesse
At han viser at han er interressert i det jeg driver med, og ikke minst kommer med forslag og tips. Heller ikke vær redd for å fortelle noe negativt eller noe som kunne hvert gjort anderledes.
 

10. Tar intinativ
Det er så sexy å ta intinativ og at han viser at han bryr seg. Ikke vær care og vent på en melding, send heller melding og ta kontakt først!

 

XOXO

8 kommentarer
    1. Er en selvfølge at gutter skal være like opptatt av utseende sitt som jenter er
      Blir for tåpelig hvis jenter gjøre alt for å se fine ut mens gutter ikke gjøre en dritt for å se litt ok ut for å få ligg

    2. Hei. Jeg lurer litt på hvorfor dere (Martine og deg f.eks) bruker så vanvittig mye sminke? Har faktisk ikke sett makan. Man kan se at dere er pene jenter fra naturens side, så jeg forstår ikke tankegangen her. På bilder med blitz ser man tydelig skille og mengde foundation i ansiktet. Jeg synes selvfølgelig dere skal få gjøre akkurat det dere vil, men det er litt mot sin hensikt. Dere blir mindre tiltrekkende med all den sminken.. Ellers veldig fin blogg! Du virker som en topp jente 🙂

    3. ^ hun ser jo bra ut uten sminke også. Da ser jeg virkelig ikke problemet med at hun bruker ”mye” sminke.
      Hun bruker akkurat samme mengde sminke som de aller fleste jenter gjør, forskjellen er at hun sminker seg bra, det ser profesjonelt ut. Derfor ser det kanskje ut som hun bruker mer fordi sminken er såpass flawless.
      Jeg bruker minst like mye sminke som Isabelle gjør, om ikke mer, hva så? Sminke er en stor interesse for noen i tillegg til at det er utrolig morsomt å se hva sminke faktisk kan gjøre.
      Er så utrolig lei dere jenter/gutter som tar det å bruke mye sminke som et jævlig stort problem.
      La andre gjøre hva de selv ønsker uten å føle en trang til å påpeke hver minste ting.

    4. Fint innlegg ellers så klart, men synes det alltid er så rart med jenter som krever at gutten skal gjøre mye ting for de. Er selv en gutt som liker å tro at jeg er hyggelig mot andre mennesker, men jeg åpner ikke dører, spanderer ting osv basert på kjønn. Det er veldig tilfeldig om jeg åpner en dør for en gutt eller en jente.
      Jeg er alltid nysgjerrig på om det er greit for en gutt å forvente det samme av en jente? Eller er rollene i 2017 fortsatt så gammeldagse at det kun er gutten som kan åpne døren for jenta? Er det greit at jenta spanderer daten på gutten?
      Det er ikke ment som kritikk eller noe, jeg er bare genuint nysgjerrig på om det er ting i 2017 som mannen har enerett på å måtte gjøre mot kvinnen?

    5. Du krever at en gutt har stil og kler seg pent, men selv vinner du VM i tacky hvert år? Terningkast 2.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg