Bildedryss + RABATTKODE

Hei alle fine♡

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra byen og en liten middag hos mormor! Er alltid så koselig å være på besøk der. 
Jeg har vært i ett møte og jeg har møtt kusinen min som jeg sjelden ser.. Hun er i militæret og hadde tid til å møte meg idag, wohoo. 
Vi hadde en aldri så liten photoshoot og gikk rundt og koste oss i det fantastiske været. 
 


 

♡♡

Jeg kom også hjem til en pakke i posten. En klokke og ett armbånd fra Daniel Wellington. AAh de har så sinnsykt fine ting!
 

Du kan nå få 15% på ALT hos Daniel Wellington ved bruk av koden: ISABELLEDW 

                                                                                                                                                                                     //SPONS

 

XOXO
 

8 kommentarer

Siste innlegg