Respekt

Hei dere♡

 

Det er så alt for mange som dømmer og tror de vet ting når det gjelder blogging. Man hører ofte at blogg er lett og det er ikke noe jobb, det er bare å skrive noen ord og legge ut ett par bilder, det går fort.. 

Vell, nå har jeg blogget i ett par uker og jeg merker allerede at det faktisk er ganske tøft.
Jeg skal ærlig innrømme at jeg tenkte det var lettere enn det det faktisk er. Det er så utrolig mye man må tenke på. Man tenker konstant hva man kan blogge om og hva som skal bli det neste innlegget. Man skal fly rundt å ta bilder hele tiden eller evt videoer, dette skal redigeres og postes på bloggen. Akkurat dette tar overraskende lang tid og er utmattende, spesielt det å redigere videoer. Folk tenker at det går fort og når seerne ser videoen tenker dem ikke på alt som ligger bak! All klippingen, redigeringen, og evt baktanker! 
Man må også tenke på hva man kan legge ut på nettet og hva du ønsker å dele med verden. Og ikke minst så må man være kreativ og alltid blogge om ting folk vil se og lese om. Det skal blogges hver dag, gjør du ikke dette mister du evt plassen din på topplisten og da blir det heller ikke noe penger. Man har på en måte aldri fri. Det skal blogges i ferier, helger osvosv. 
Jeg blir provosert når jeg leser folk som skriver at blogging er tull og at det ikke er noe jobb i det hele tatt. Nå har jeg kjent på det selv og det er faktisk utrolig hard jobbing.

Jeg tror grunnen til at folk tror akkurat dette er fordi dem ikke ser alt arbeidet som ligger bak når dem f. eks leser ett innlegg eller ser en video.. Og det ligger så utrolig mange tanker og ikke minst timer bak.

Respekt til alle bloggere♡

XOXO

5 kommentarer
    1. Enig sånn sett, men nå synes jeg ikke det ser ut som at du jobber hardt med bloggen din helt ennå. Du har fortsatt en ”amatør” blogg, men det bygger seg vel opp etter hvert.
      Dropp mobilbilder så ser man allerede en stor forskjell. Samme gjelder Martine også.
      Dette er ikke noe hat altså, bare et tips, for tror bloggen din kan komme langt😊

    2. Hva har du gjort med håret ditt? Bleket, stripet, farget? Var det en lang prosess å gå fra brunette til blondine? Hva bruker du for å vedlikeholde det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg