Kaos

Hei kjære lesere♡

Aaah, det er så deilig å våkne opp en lørdag og ikke være fyllesyk og sliten haha! Det er ganske uvant for meg, jeg pleier jo å dra ut hver eneste helg nesten både fredag og lørdag.. Men jaja, nok om det!
Idag er jeg helt sikker på at det blir masse stress og kaos i og med at vi skal så mange forskjellige steder og frem og tilbake og gud vet haha. Men jeg er helt sikker på at det blir utrolig gøy også ikke minst!

Nå skal jeg fikse meg til Bubbles and Brunch, senere er det jo også bursdagsfeiring med middag og ut på byen såklart! 
Skal prøve å få tatt en del bilder idag, elleeeer skal jeg prøve meg på en vlog?? Vi får se, hehe♡

På søndag skal jeg og Martine ha en liten filmdag hvor vi skal filme litt forskjellige ting, så hvis det er noe DU har lyst til å se, noe du vil vite eller noe du vil vi skal gjøre så skriv det ned ett eller annet sted!! Vi trenger forslag fra DEG♡

Youtube kanalen vår finner du forresten her ♡

XOXO

9 kommentarer

Siste innlegg