Smink deg som meg

Hei dere♡

Jeg har jo lovet dere å legge ut sminkeproduktene jeg brukte i sminkelooken på mitt forrige innlegg, så det kommer her! Dette er også så å si det jeg bruker av sminke både til hverdags og kvelds.

Med produktene under kan du lage denne sminkelooken:

♡ 


Strobe cream hydratant lumineux fra Mac


Pro longwear foundation i fargen NC35 fra Mac


Concealer fra Naked Skin, Urban Dekay i fargen fair neutral


Face bace fra The body shop i fargen 03


Studio fix fra Mac i fargen NW48


Blush fra Mac i fargen Pinch me


Brynsgele og kost fra Anastasia Beverly Hills i fargen dark brown


Børster fra Real techniques, Mac og Sigma


Setting spray all nighter fra Urban Decay


Higlighter fra Mary-lou me Manizer


Vippelim fra DUO

Vipper fra House of lashes, disse heter Iconic

Håper dere likte innlegget! Senere idag kommer det en video der jeg snakker om silikon og svarer på masse spørsmål fra dere♡
Nå skal jeg og Martine jobbe litt med youtube og lage noen spennende videoer til dere, så skal vi ned til byen en tur!

Vi snakkes etterpå når jeg legger ut videoen om silikon♡ Følg med!

XOXO

13 kommentarer

Siste innlegg