Flawless

Hei allesammen♡

Nå har jeg akkurat tatt masse bilder til en sminkelook som kommer imorgen. Det er en fin sminkelook som passer både til hverdags og kvelds. Det kommer også video etterhvert, må bare få spilt det inn først Hehe!

Jeg kommer til å legge ut bilde av alle produktene jeg brukte til å få denne looken:
 


 

Også har jeg jo en spørsmålsrunde angående silikon på gang så dere må huske å stille spørsmål hvis det er noe dere lurer på! Videoen kommer ut ganske snart. Gjerne still spørsmålene inne på innlegget “Girlstalk & silikon”, det kan du finne her♡

 

Nå skal jeg og Martine spille inn en ny YouTube video til dere! Gled dere!
Youtubekanalen vår finner du her.

XOXO
 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg