I love mondays

God morgen alle fine,

Håper alle har en fin start på uken, det har hvertfall jeg! Nå skal jeg straks ta turen ned til byen for å fikse neglene mine, endeliig. Nå er det en stund siden, jeg har til sammen fem gelenegler igjen på begge hendene mine og det er jo helt krise for meg som er avhengig av gelenegler haha. 

Jeg fikser neglene mine hos en som heter Klaudia, hun holder til i et studio i byen. Hun er utrolig dyktig og ikke minst rask, neglene hennes holder også utrolig lenge. Jeg husker for en stund siden satt jeg på negler ett annet sted og de datt av nesten med en gang, men hos Klaudia kan neglene faktisk holde i to mnd hvis man tar vare på dem. 

Senere idag skal jeg ta meg en lunsj i byen og titte litt og se om jeg kanskje får med meg noe nytt hjem!
Jeg har sett litt på nettet etter ett nytt kamera, det trenger jeg så jeg håper jeg kanskje får kjøpt det idag.

Ellers så er det jo ny uke på Paradise Hotel og Martine skjekker inn, så det må jeg få med meg. Jeg gleder meg masse til å se henne på skjermen og ikke minst hvordan hun blir fremstilt og hvordan de andre tar henne imot. Hun gruer seg en del så det ender nok med at vi skal se på det sammen, så det blir jo enda morsommere! 

 

​Ha en fin dag videre så snakkes vi senere idag!

XOXO

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg