Musikkvideoer

Hallo dere,
 

Det er mange som har lurer på om jeg kan vise hvilke musikkvideoer jeg har hvert med i, og selvfølgelig kan jeg det.

Noen har jeg større rolle i enn andre, men jeg syntes det er like spennende og gøy uansett. Har som sagt tidligere fått disse mulighetene ved at jeg kjenner folk i bransjen pluss at jeg har blitt kontaktet via min instagram konto ol. 

Noen av musikkvideoene var mer seriøse enn andre og noen var morsommere å spille inn enn andre, men generelt syntes jeg det er utrolig gøy å være med på sånne ting som det her. Jeg elsker jo å være foran kamera, hehe! Håper det kommer flere muligheter fremover.

Her er hvertfall alle musikkvideoene jeg har hvert med i: 
 

 

EODW6JUxsfY
 
 
1YwQjxFGJRo

 

1au5Ps69seM

 

jjGbUjku3bM

Hvis dere har noen spørsmål ang dette eller musikkvideo generelt, er det bare å spørre i vei!

 

XOXO

4 kommentarer
    1. haha, det er litt taper å være med i aksel og hef sin skamløs video. De er tapere jo. små gutter lol

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg