Gårsdagens festligheter

Heihei <3

Idag er jeg utrolig redusert etter gårsdagens festligheter.
Jeg startet med en hyggelig date på fridays med min bestevenninne Martine AKA selfiequeen! Kjempekos. Deretter gikk turen videre til en annen venninne hvor vi vorset sammen med masse fine mennesker. Vi dro ut på byen på ett utested som heter Nox. Vi hadde kjøpt bord, lite praktisk da jeg fløy rundt overalt hele kvelden.. hehe. Alle ble sinnsykt fulle inkludert meg, og jeg er sikker på at jeg sa jeg aldri skulle drikke mer minst hundre ganger. 

 

 

 

 

 

 

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Hele outfiten min er fra bikbok. Choker fra River Island, love it!

 

Nå skal jeg og noen venninner på kino og se Fifty shades darker, gleder meg sykt, har hørt så mye bra om den og håper den er bedre enn den første!
Kan oppdatere mer ikveld <3

 

 

XOXO

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg